Thursday, December 30, 2010

Nak jadi TINGGI!!




macam biasa..
optical illusion..haha
aku mangat mende nih.
korg tgk center dia..
fokus lama2.. nnti ada mende hilang..
amacam?? best x??


back to the topic..
pasal nak jd tggi..
emmmmmm..
aku mmg nak jd tggi..
lg tggi dr afieq azwa..haha
178 cm la aku nak.. x tggi sgt kan..
tggi aku skang..12 cm to go..
haha... so macam2 cara la aku amik..

antaranya...
bdk2 kelas aku mesti tau punya la..

MINUM SUSU
haha..
aku mmg mangat la minum susu nih..
kiranya susu ni favourite drink aku
maybe ada org x ske susu cam kakak aku..
tp hakikatnya aku suka susu
aku x ske full cream.. aku ske fresh ngan low fat.. sdp

tiap2 hari minum susu..
emmmm.. sedaaappp..
mula2 dulu aku minum susu kotak kecik2 tuh..
pastu start bila ntah aku minum susu bancuh..
fernleaf punya
yuummmmmmyyy..weeeee~~~ haha SS

so member2 aku usha je la aku bancuh susu..
tp aku xde la jht sgt..
aku bg la diorg minum skit...

ni aku nak bagi fakta nih..
susu dutch lady LOW FAT plg berkhasiat
dan susu HL marigold lg berkhasiat dr dutch lady
susu ni antara paling sedap..

kalau aku pegi kedai je mesti beli susu..
susu bkn sekotak.. 3 kotak kowt..
dlm 2 hari mana cukup sekotak..
haha


MINUM YOGURT

for your information..
kalsium n protein yogurt ni lg tggi drpd susu..
kalo x caya tgk sendiri..
yogurt aku ske mixed berries.
x ske kosong nya.. x sdp
bueeeekkk..
haha.. memilih btol aku ni..
back to the topic..
yogurt ni lg mahal dr susu..
x tau asal..
mungkin proses dia kowt..
tp air yogurt mmg aku ske
comel je.. haha..

air yogurt aku minum je semua perasa..
sume sedap2.. so layan je la..

SKIPPING

bkn ni.. aku ni BUSAS kowt..

bkn ponteng kelas ya..
aku ni x penah ponteng..
gi klinik penah la tp sbb sakit..
darah masuk kuman..darah warna maroon kowt.
style!!
haha.. balik kpd citer
skipping ni apa??
x payah tny pon x pe..
sume org tau

aku skipping kat dorm je..
x mangat aku nak skipping kat luar..
member aku support+join la..
da tgk aku skipping..
manusia kan..
sume benda nak try..
rekod aku 100+ lebih la..
non-stop.. ni x bgos lg ni..
aku nak 150+
tp aku ni x gempak..
so training je la..

So, ni je kot mende2 yg boleh buat kita jd tggi..
kalo ada lg gitau aku..
aku ni ilmu x cukup lg..
manusia ni kena slalu blaja..
kalo x?? hancur!!!
asal?? ye la!!
da x blajo.. xde la ilmu..
xde ilmu.. phm2 je la..
okay.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...